مقالات ساز دف

دف فروشی تبریز

دف فروشی تبریز

دف فروشی تبریز

وقتی برای نخستین بار انسان‌ توانست اصوات را از اشیایی چون صدف‌،‌ درختان، پوست حیوانات و استخوان به وجود ‌آورد، هیچ ‌گاه به ذهنش نمیرسید که دنیای ساز‌های موسیقی چنان گسترده و پیچیدگی پیدا کند که حتی حرفه‌ ای‌ ترین موسیقی دان ها نیز نتوانند تمامی آنها بشناسند و بنوازند.

این روزها اتفاقی که بین مردم عادی شده، دیدن جوانان و حتی غیر جوانانی که در خیابان ‌ها ساز بر دوش یا به دست دارند؛ اما آنچه که سوال است، این است که این حجم زیاد از ساز‌ها از کجا و چگونه و با چه هزینه‌ ای وارد بازار موسیقی می شوند؟

در این مقاله از ایران پرکاشن قرار است تا برخی نمایندگی های تبریز و مرکزهای مهم دف فروشی تبریز را برای شما معرفی کنیم تا با این مکان ها آشنا شده و برای خرید دغدغه ی پیدا کردن مراکز دف فروشی تبریز را نداشته باشد.

نمایندگی های ایران پرکاشن در تبریز

دف فروشی تبریز

دف فروشی تبریز

آموزشگاه موسیقی آوای کهن

نمایندگی آذربایجان ایران پرکاشن

آدرس : تبریز، رضانژاد شمالی، جنب باغ میوه ایرانی

تلفن : ۰۴۱۳۳۳۵۶۰۵۴
۰۹۱۴۸۱۲۵۷۰۸

لیست دف فروشی تبریز

1.خدمات موسیقی ایدین سس   آدرس: تبریز، چوستدوزان، خیابان چایکنار

2. آماج موزیک                          آدرس: تبریز، خاقانی، خیابان امام خمینی

3.فروشگاه لوازم موسیقی باربد   آدرس: تبریز، ائل گلی، بلوار سینا

4. گالری سئوگی موزیک            آدرس: تبریز، خیابان امیر خیز، خیابان امیرباغی

5. فروشگاه لوازم موسیقی حسینی    آدرس: تبریز، ولیعصر، فلکه بزرگ، پاساژ حسینی

فرآیند یادگیری دف

مانند هر ساز، هنرجو در اولین دروس با تئوری موسیقی و نت خوانی آشنا می شود، سپس نحوه برداشتن ساز و انواع ضرب های به کار رفته در دف را می آموزد و به تدریج با انجام تمرینات اولیه یاد می گیرد. کتاب آموزش دف به تدریج ریتم های مختلف را یاد می گیرد و تکنیک های مختلف نواختن دف معرفی می شود.

فرآیند اولیه یادگیری این ساز به گونه ای است که هنرجو بتواند ریتم های ساده را به تنهایی یا هماهنگ با یک ساز یا صدا بنوازد، معمولا حدودا طول می کشد. یک سال بالاخره چند شرطی که پیشرفت شما را در یادگیری افزایش می دهد یکی علاقه، دیگری صبر، پشتکار و تمرین مکرر است.

نوازندگان دف

از نوازندگان به نام دف در ایران می توان به بیژن کامکار و مسعود حبیبی اشاره کرد.

بهترین برند دف ایران کدام است؟

ایران پرکاشن بهترین دف های موجود در بازار را به شما عرضه میکند. این دف به دلیل فوق سبک بودن کمانه و داشتن پوست کالک کره ای، موجب ایجاد یک دف بسیار سبک و خوش صدا برای شما میشود. با خرید دف از ایران پرکاشن، تجربه خرید یک دف بسیار سبک و خوش صدا را داشته باشید و اگر برای خرید دف با کیفیت نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید میتوانید از طریق واتساپ با کارشناسان ایران پرکاشن در ارنباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =