ساز های کوبه ای

برترین تولید کننده ساز های کوبه ای

برترین تولید کننده ساز های کوبه ای

کاخن یک ساز کوبه ای نسبتاً محبوب پرو است که عمدتاً در گروه های موسیقی کریولا و فلامنکو و همچنین در بسیاری از ژانرهای موسیقی لاتین و پاپ دیگر استفاده می شود. وقتی نوبت به انتخاب بهترین کاخن و سازهای کوبه ای می رسد، گزینه های زیادی وجود دارد. در این مقاله، ما 9 برند برتر کاخن را در جهان امروز در نظر خواهیم گرفت.

 

ایران پرکاشن، نغمه‌ای از کیفیت و اصالت را به گوش جان شما می‌نوازد.

مسئول فروش: 09106805418
پشتیبان فنی: 09331054352

 

9 برند برتر کاخن را در جهان امروز

اگرچه آشکارا ذهنی و مستعد تعصبات است، من تمام تلاش خود را به کار برده ام تا این مارک ها را بر اساس معیارهای زیر (بدون ترتیب خاصی) فهرست کنم:

  • Company reputation
  • Variety of cajóns
  • Performance of the cajóns
  • Longevity of the cajóns
  • The company/brand must currently be in operation

با تمام آنچه گفته شد، بیایید مارک ها را فهرست کنیم.

9 برند برتر درام کاخون در جهان عبارتند از:

  1. Meinl Percussion
  2. Latin Percussion
  3. A Tempo Percussion
  4. Roland
  5. Pearl
  6. Kopf Percussion
  7. Schlagwerk
  8. Tycoon Percussion
  9. Gon Bops

 بیایید با جزئیات بیشتر به هر یک از این مارک ها بپردازیم و توضیح دهیم که چرا آنها در 9 مارک برتر برتر کاخن قرار دارند.

مینل پرکاشن

اگرچه اکثر مردم Meinl را با برخی از بهترین سنج های جهان مرتبط می دانند، اما این شرکت بسیار بیشتر از این کار می کند. در واقع، آنها در 70 سال گذشته به طور کامل به تولید سازهای کوبه ای اختصاص داده اند و از برترین تولید کننده ساز های کوبه ای هست. علاوه بر این، بیشتر آن زمان صرف خدمت به نوازندگان در سطوح نخبه در سراسر جهان شد.

علیرغم اینکه Ronald Meinl، نیروی محرکه اصلی شرکت در سال 2007 درگذشت، Meinl به طور پیوسته کاتالوگ خود را با محصولات شگفت انگیز گسترش داده است. به عبارت دیگر، میراث سازنده آن در هر کاخون، سنج، چوب طبل یا هر ساز کوبه ای دیگری که از کارخانه خارج می شود، زنده است

در هر رده ای برتر است و امروزه یکی از بزرگ ترین نام ها در سازهای کوبه ای است. قبل از خرید هر چیز دیگری آنها را امتحان کنید.

لاتین پرکاشن

لاتین پرکاشن همچنین توسط اکثر مردم به سادگی LP شناخته می شود و شرکتی است که در دهه های گذشته برخی از برترین تولید کننده ساز های کوبه ای است که بهترین ها را برای سخت ترین مراحل در سراسر جهان می سازد. علاوه بر این، در سال 2001، مارتین کوهن به دلیل مشارکت در موسیقی لاتین، جایزه ویژه ای را از تالار مشاهیر موسیقی لاتین دریافت کرد. LP امروز پس از خرید توسط کامان موزیک (2002) و Fender (2008) متعلق به DW است. این سری از خرید و فروش، روند ساخت ابزارهای LP را بهبود بخشید. بنابراین، اگر دنبال یک کاخن هستید که به نظر می رسد شگفت انگیز است و برای ماندگاری ساخته شده است.

برترین تولید کننده ساز های کوبه ای

برترین تولید کننده ساز های کوبه ای

تمپو

الکس کاستاندا یک اقتصاددان، یک استاد چوب‌ساز برای کاخن، و نسل سوم کارگران چوب در خانواده کاستاندا است. اما این همه ماجرا نیست، زیرا زمانی که او در سال 1997 ساخت کاخن های پرو را آغاز کرد، از بهترین کاخون ساز در پرو آموزش دید: Eusebio Sirio “Pititi”.

امروزه، پس از ساخت و فروش موفقیت آمیز بیش از 26000 ساز کوبه ای در سرتاسر جهان، A Tempo Percussion یکی از مهم ترین نام های کاخون پرو در جهان است. بنابراین، اگر یک کاخون پرو چیزی است که به دنبال آن هستید، نمی‌توانید پرکاشن تمپو را نادیده بگیرید.

این کاخن با ظاهری عالی که دست ساز در پرو است، به همان اندازه که به نظر می رسد خوب به نظر می رسد. علاوه بر این، صدای روشنی که این کاخون قادر به دریافت آن است، نتیجه ترکیب عالی سدر اسپانیایی و تخته سه لا لوپونا است. علاوه بر این، حالت سنتی «W» سیم‌های دام، لمس فلامنکوی عالی را به آن می‌دهد. در نهایت، با یک کیسه مخصوص گیگ همراه است تا صدای آن را هر کجا که می‌روید می‌برد.

تمپو یک متخصص کاخن است که سازهای سطح بعدی را برای خواستارترین نوازندگان تولید می کند. اگر این سطح کیفیتی است که دنبال آن هستید، باید آن را امتحان کنید.

رولند

Roland شرکتی نیست که معمولاً در ذهن اکثر نوازندگان با سازهای کوبه ای مرتبط باشد، اما مسئول صداهایی است که یک نسل را شکل داده است. به عنوان مثال، TR-808 و V-Drums توسط Roland از جمله بهترین سازهای کوبه ای غیر آکوستیک در جهان هستند.

از آنجایی که رولند در ساخت نسخه های هیبریدی، الکتروآکوستیک و الکترونیکی پرطرفدارترین سازهای کوبه ای متخصص است، خرید کاخون خود از آنها بلیطی یک طرفه برای آینده است. علاوه بر این، بیش از 50 سال از نوآوری موفق پشتیبانی می شود.

اگر می‌خواهید مهارت بی‌عیب، طرح‌های جسورانه و صداهای عالی داشته باشید، رولند برندی است که باید آن را بررسی کنید. نیازی به گفتن نیست، این چالشی بود که رولان در آن موفق شد. علاوه بر این، با یک رابط کاربری بسیار ساده که در بالای ساز خود قرار دارد، می توانید با فشار یک دکمه صداهای مختلفی را در محل دریافت کنید. در نهایت، برای لذت بردن از همان آزادی که با یک کاخن معمولی دارید، این دستگاه مجهز به یک بلندگو است و می تواند با باتری کار کند.

پرل

شاید بهترین راه برای توضیح اینکه چرا Pearl جزء برترین تولید کننده ساز های کوبه ای است که در مورد نیاز به درام کیت ها صحبت کنیم که انقلاب راک اند رول از سازندگان در دهه های 50، 60 و 70 خواسته بود. کاتسومی در آن زمان مشغول ساخت پایه های میکروفون بود و تنها پس از تحسین بزرگ اولین درام های سری Stencil در سراسر جهان بود که افسانه متولد شد و او شروع به ساخت درام برای امرار معاش کرد.

امروزه و پس از حضور در بزرگترین صحنه های دنیا، پرل به عنوان یکی از 3 برند بزرگ سازهای کوبه ای در جهان (در کنار تاما و مپکس) شهرت دارد. همان تعهد به برتری که ده ها سال پیش باعث شد این شرکت در حال خروج از کارخانه امروزی باشد.

این کاخن فایبرگلاس قادر به فرکانس‌های کم‌پایین است. در واقع، این یک ساز بسیار قدرتمند است که به طور یکپارچه چوب سخت آسیایی را برای صفحه رویی با سه مجموعه تله ثابت و فایبرگلاس برای بدنه ترکیب می کند. علاوه بر این، صدای پایین را می توان از طریق درگاه باس داخلی در سمت عقب شنید و اتاق را با قسمت پایینی که برای فشار دادن یک گروه به جلو نیاز دارید پر می کند. در نهایت، در رنگ قرمز درخشان لوکس نیز موجود است تا بتوانید در هر مرحله بدرخشید.

برترین تولید کننده ساز های کوبه ای ایران کدام است؟

ایران پرکاشن بهترین سازهای موجود در بازار را به شما عرضه میکند. با خرید ساز از ایران پرکاشن، تجربه خرید یک ساز کوبه ای بسیار سبک و خوش صدا را داشته باشید و اگر برای خرید ساز های کوبه ای نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید میتوانید از طریق واتساپ با کارشناسان ایران پرکاشن در ارتباط باشید.

ایران پرکاشن: نغمه‌ای از کیفیت و اصالت

کمپانی ایران پرکاشن با رسالت تولید محصولاتی باکیفیت و با قیمتی عادلانه در بهمن ماه سال 1398 آغاز به کار کرد. هدف ما ارائه بهترین سازهای پرکاشن به هنرمندان عزیز با حداقل سود و حذف واسطه‌ها است.

ایران پرکاشن طیف گسترده‌ای از سازهای پرکاشن ایرانی و ملل را با کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌کند. تنوع محصولات ما شامل دف، بندیر، کاخن، هنگ درام  می‌شود.

مسئول فروش: 09106805418
پشتیبان فنی: 09331054352

ایران پرکاشن، نغمه‌ای از کیفیت و اصالت را به گوش جان شما می‌نوازد.

مزایای خرید از ایران پرکاشن:

  • کیفیت بالا: استفاده از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی‌های نوین در ساخت سازها
  • قیمت مناسب: حذف واسطه‌ها و ارائه محصولات با حداقل سود
  • تنوع محصولات: طیف گسترده‌ای از سازهای پرکاشن برای نیازهای مختلف
  • گارانتی و خدمات پس از فروش: خیالی آسوده با گارانتی یک ساله و پشتیبانی فنی

ما در ایران پرکاشن به دنبال ارتقای سطح موسیقی و نوازندگی در ایران هستیم و با ارائه محصولات باکیفیت و خدمات مناسب، به هنرمندان عزیز در این مسیر کمک می‌کنیم.همین امروز به جمع مشتریان ایران پرکاشن بپیوندید و از نغمه‌های اصیل و دلنشین سازهای ما لذت ببرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 19 =